بســـــــــــــــم الله الـــــرحـمــن الـرحــیــم

حضرت علی ع) : سينه خردمند صندوق راز اوست و خوشرويى وسيله دوست يابى، و شكيبايى، گورستان پوشاننده عيب هاست. و يا فرمود: پرسش كردن وسيله پوشاندن عيب هاست ، و انسان از خود راضى، دشمنان او فراوانند.
۲۰ مهر ۹۵ ، ۰۱:۱۸

نوحه +متن ان به نام اقای من

*به نام خدا*

نوحه بسیار زیبای اقای من به همراه متن نوحه در ادامه مطلب

 


 برای دریافت بر روی دریافت قبلی کلیک کنید.

لینک کمکیangel

متن نوحه

 

دنیای من آقای من
اللهم الجعل محیای محیای من
من برای تو گریه میکنم تو برای من
آقای من
...

 

لیلای من یک خبری به مجنون بده
من که مردم کرب و بلاتو نشون بده
سامون بده
...

 

میگم عاشقم
اما خودم بهتر میدونم که نالایقم
کدوم عاشقی!!!! من که همیشه برای تو آینیه دقم
کجا عاشقم!؟
...

 

دوا بده
درد بده
هر چی دارم ازم بگیر به من یه کربلا بده
...
موفق باشید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی